salam maaf dari aku dan tunang



Assalamualaikum.

Akhirnya suma selesai. Alhamdulillah aku LULUS dalam Trial. Walaupun hanya Trial Diploma tapi cukup menyenangkan. Dan sekarang aku da selesai Final. Sedang senang melenang di rumahku, RAUB :)

Kali keduanya.
Oh ya, aku juga sekarang sangat senang untuk men'update' apa yang telah aku tinggalkan. Banyak sangat yang aku nak share dan macam-macam jugak yang aku tak tahu sal dunia blogger ini.

Kali ketiganya
Oh, aku sudah di gelar MAK SU. Ya, dah dapat anak sedara ( yang pertama ). Tak tahu lah apa perasaan aku. Hanya orang yang kenal dan fahami aku je apa yang aku rasa =.="
Dan, oh ya, si dia adalah Qisya Nur Azzalea Binti Muhammad Halmi. Gambar si kecik sedang dalam proses.

Kali keempatnya,
Salan maaf dari aku dan tunang, lama tak meluahkan perasaan kat blog usang ini. ( ehemm, ini akan di cerita di kemudian hari)

Oh, dikesempatan ini, rasa nya tak terlambat untuk mengucapkan;








No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain