miko?

 aku..kenkadang kadang-kadang aku rasa pelik dengan diriku .
kenapa ku sekarang suka post lagu? 
myb lagu ini sesuai dgn diriku .
orang kata, "untuk melupakan sesuatu carilah sesuatu yang boleh membuat anda heppyy".
mungkin dgn mendengar lagu . senang, xmebazir duet, boleh didengar dimanamana saja ;) 

ikhlas dari saya,
kepada pendengar xfm, anda mungkin tahu.
kerana saya sedang angau melayan xfm :) chhhoooow!

Lagu Miko – Joanna & co

Miko. Miko oh oh oh. Miko. Miko.

Apa katamu jika aku buat mu ketawa?
Apakah engkau akan berikan belain kasih mu?
Lihatlah perarakan aku dengan perhiasan,
Aku cuma ingin menarik hati si dia yang tampan.

Obliknya hidupku,
Oh bila kau sengaja buat tak tahu,
Mengapa engkau tak bermanja?
Pudar warna hatiku,
Oh bila kau cuba lupakan diriku,
Ku mampu bergantung padamu.
Miko. Miko oh oh oh. Miko Miko.

Apakah aku tersalah langkah?
dan ku masih tak sedari,
Khayalan ku tentang dirimu makin melemahkan,
Lelah gelisah diri ini dan ku selalu tunggu.
Aku cuma ingin menarik hati si dia yang tampan.

Solo
Ulang Korus 2x atau mengikut kepuasan hati.


3 comments:

Asri Alam said...

aku suka band ni jugak.. band indie best.. suka tak lagu diorang yg tajuk aku pelangi?

arasewel said...

sukesuke! yeepp..P E L A N G I. memang besh~
besh larh layann lagulagu indie time kchewa.uuhukk

Unknown said...

salam, best juge lagu ni...

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain