Ini kajian.



minuman

aku minum je semua minuman bergas. sebab aku tak cerewet mana pon. termasuklah air Coca-cola. kenapa dalam banyak-banyak air yang ada gas, aku mention air Coca-cola. Okay. Ini nak cerita siket. waktu aku jalan-jalan tengok blog-blog orang yang memang cambesh! aku terlihat info yang sangat manfaat. Terutamanya pada pengemar minuman bergas Coca-cola.






Hm, tapi memang sebelum ini banyak info yang bagitau pasal buruknya Coca-cola. Macam-macam. okay, salah satu kajian dijalankan pada telur. Bayangkan kulit telur yang keras ( agak keras la) boleh luntur macam tuh saja. Jom tengok video ini untuk lebih lanjut.





Pada pengemar minuman ini;

berhentilah sebelum terlambat! 
pesanan; admin :)

2 comments:

POSH76 said...

jalan2

aleen aiden said...

pergh!giler lah!hu3
nasib baik alin jarang minum coke.

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain