Lama dulu saya busy.



Assalamualaikum,




Alhamdulillah, Penat sungguh menjadi seorang Pensyarah di Kolej Kejururawatan. Masih tak hilang penat. Dan sebab itulah aku sudah lama tidak menghiasi blog ini dengan cereka-cereka baru. Sekarang tidak lagi :) Sebab aku dah banyak sangat duet sampai tak tahu nak buat apa dengan gaji aku sebagai pensyarah, aku letak jawatan. So, sekarang aku dah boleh hidupkan kembali blog ini!!


:)


okay, aku tipu.
Aku hanya seorang Pelajar Kejururawatan.

Alhamdulillah;

Selesai semuanya. Tamat sudah peperiksaan yang paling-paling bermakna dalam hidup aku sebagai seorang pelajar kejururawatan. It's was called as LJM, Lembaga Jururawat Malaysia! So, saya dah boleh kerja!! LJM adalah lesen untuk pelajar jururawat bekerja. Kalau tak lulus tak boleh keje.





2132, It's me!

Itu adalah result Peperiksaan Percubaan. Alhamdulillah, aku Lulus kesemuanya, Paper1 ( objektif), paper2 (esei), dan Osce. Walaupun ramai juga yang kandas, tapi, itu hanya peperiksaan Percubaan. Dan, Kami semua lulus dalam Peperiksaan Akhir kolej. Dengan itu, segenggam ijazah dalam tangan. Er, diploma -____-


DENGAN INI,
Saya, Maisarah binti hussain bernombor kad pengenalan 9010030661**,
 Dengan Sukarelanya Telah Meletak Jawatan Sebagai Seorang Pelajar!!

P/s; Kini, sedang telah diambil bekerja sebagai penanam anggur di Taman Cheroh Murni, Raub. ( Sedang Tunggu di panggil kerja) nak kerja sambilan my parent tak kasi. :'( .Nak update blog sampai lebam lah.








No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain