LJM milik kami.


100% LULUS LJM


LJM adalah nama singkatan pada Lembaga Jururawat Malaysia yang mengeluarkan 'Lesen' kepada pelajar kejururawatn untuk memberikan khidmat mereka dalam negara Malaysia ini. Kesimpulannya, kalau LULUS sahaja boleh kerja. Kalau tak lulus walaupun ada segulung diploma atau ijazzah tetap tak boleh kerja. Tengok, susah tak susa budak-budak jururawat.-_____- 



LJM milik kami.

Dengan satu suara,
kita serupa, walau berbeza
Genggam semangat waja
kita langkah bersama
"Tempuhi LJM bersama"

Masih terngiang-ngiang lagu semangat Group 1/09 Kolej Sains dan kejururawatan Pantai, Subang Jaya. Tak terkata biler dapat tahu kesemua 82 pelajar dalam Group 1/09 LULUS dalam peperiksaan LJM. Ya, 100% LULUS. Kami dah buktikan kami boleh berjaya walaupun kami memang banyak buat masalah. 

Hanya bulan dan bintang boleh menjadi bukti kejayaaan kami!
Ya, bulan dan bintang :) <3

-________- 

 Bukan bulan dan bintang. Hanya status Fb menjadi bukti. 













Sebenarnya, banyak lagi status yang telah di-post atas kejayaan itu. Tapi, itu adalah ucapan tahniah dari orang besar dan orang terpenting dalam mengapai kejayaan tersebut.

<3

Walaupun hal ini dah lama berlalu dan sudah terlambat hendak cerita kembali sebab ia tak sepanas pisang goreng di tepi jalan dah, tapi, aku just nak kekalkan ia dalam ingatan aku. Sebab satu hari nanti aku akan terkenang sendiri kejayaan dan cerita-cerita aku. Aku tiada diari nak catat kan semua, dan aku bukan lah sebijak profesor yang akan engat sume, aku buat ini sebab aku seorang pelupa dan mudah hilang ingatan. Aku amat bangga dengan kejayaan ini. Aku sayang mereka-mereka ini.!




TAHNIAH 1/09 




























No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain