aku ad broadband..haha

permulaan cerita: idea untuk aku mmbeli broadband ny sbnr nyew da lme.sjak dr taun lpas ag.tp memandangkan aku tgk harga mhl giler! so ak batalkn hasrat aku :( [kira mgalah la] ag pown aku pk blek.wtpe nk pkai b.band coz uma ak da ada streamyx.tapi................
tetibe muncullah ikln2 tntg streamyx tok student.y RM50 sebulan dpt laptop p ada contract,2 taun.p kne ad line tepon.uma ak kat casa nieh mne ad line2 ny..adoooii.kira niat aku pown TERBATAL coz abg ak mrh.dy ckp:"membazir jew..kat uma kn da ada,wtpe nk byk2.ko kn setahun jew lagi stdy!".hmm nmpk nyew ngidam jew la niat aku ny..mak!!! adek nk b.band[dlm ati].

bebrapa bulan kemudian.....
mmbr umaku gtaw y dia nk beli b.band..mxs pny.dy kta dy da nekad nak bli[da survey pulun2 arh].so,aku pown tmn dy pegy bli[wpon aku time 2 bwu lek kje].maxis wat promotion RM48=1.3GB n RM68=3GB.no contract,modem free.kira berbaloi gak la sume FREE..ehehe..
aku pown cpt2 tlpon abg ak y pintar IT nieh."wep,ak nk bli b.band..maxis.nga wt promotion.sok last".so ak suruh la dy survey2 kot2 ada y ag better.nak d jadikan cerita.abg aku telah mempromosikn celcom broadband youth plan yang for student.RM50=GB.no contract..p modem kne bli.ehehe..[xkesah la tuh].so!!! nk taw x??? aku da bli!~~ ahhhaaakksss.wpon plbgai rntgan y dilalui.aku akn crita tntg tuh next chapter..:))) tok detail tntg broadband youth plan click here


setakat nieh, yang ak taw kat clcm center jew ad package nieh.p ad certain tmpt yang ad.eg,kat sg wang..pnt nk cri woo..huhu.tapi mmg berbaloi.!~ *peringtan* tok yang umo 18-25 jew taw!! bwak ic n kad matrik anda..


aku rase sungguh bahagia!! :) thx ma bro~

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain