blue bear gn aku?

kisah nieh da lame. tapi tak la lame cgt. dalam minggu lepas jugak la. akuuuuuu.....telah "men" download cerita korea "personal taste" hehe. nak download? * tekan sini ek*. k.k.k lupe kan tentang personal taste tuh kejap. ak pown download la. [ad la dalam 4 jam] p x sangka celcom broadband nieh power gak. kejap jew download. speed dy laju gak. 385.0 kbps cmtuh gak la. nak di jadikan cerit... keesokkan pagi nyew, aku dapat message dari celcom.

Name:
Number: CELCOM
Content:
U are in the running for the 21/06 RM10K Giveaway. Get your Blue Bear at Celcom Branch/Blue Cube with this S/N:2602248. T&C apply.Info:Dial*118#
Time: 21/06/2010 05:42:2



hmm. caye x caye? aku pown ape ag. kol la 1111.. huhuhu free katakn. and then ckp gn operator. aku tny betoi kew dapat free,kne bayar pape x? dy ckp " mmg free.just bwak S/N : siri number jew.. hmm..then3, aku call abg ku y ad kat s.alm tuh. kat subang nieh xd celcom center. kalau ad aku x mintak tolong dy.[sbb xnk menyusahkan,aku kan BAEK]. so? abg aku aku pown suh aku email kn pic 2. hmm.nak permudahkan cerita, abg aku berjaya mendapatkan nya. blue bear spain.[aku nak argentina].apa punya abg la dy nieh.x memahami citarasa adek sendiri.spain pown spain la.jnji dapat.! abg ku jnji nak antr hari jumaat lepas. tapi,,,xdapat hntr.nnt aku upload gmbr bear aku y cumill tuh.!!~

2 comments:

Unknown said...

nak juga bear tu tapi x berkesempatan.. manja tgk je la huhu

arasewel said...

ad pkai broadband x? :]

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain