kau robek hatiku.



MySpace

Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku
Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku


aku geram; MySpace

knape aku terPK.
x cinta
x sayang

just
terkenang.

hmm..
knape kiter perlu engt seseorang; sedangkan orang tuh x pernah pown engt kte;
knape kte nk taw pasal dy; sedangkan dy x mbek taw pasal kte;
knape kte nk mcj n col dy sedangkan dy x mcj pown..

adoooii..mcm-mcm la knape lam idup nieh.
tapi;
lam sume knape tuh; kte sniri yang jadikan ia KENAPA
itu sume dari diri kite sendiri.

so
from now; aku xnak terkenang hal kenapa tuh!!

kenapa??
coz aku nk hidup dengan diri aku. .
kenapa?
coz aku sekarang da nekad; let it go:)))

kenapa??

stop.! fullstop..............

da-da...maisarah hussain, kau kuat! dah.! lupekan sume tuh..aaarrrhhhh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain