malam sabtu; malam tido lwt.

MySpace

assalamualaikum kawan-kawan, aku nak cter sket... klo korang sume sedar aku sudah lame x hupdate blog aku nieh. aku just msok2 kontez..korang pasan x?? [baik jawab]..hehee.kalau korang bace entry2-entry ak komfom korang perasan.
blog oh blog....'bersawang suda'..meh kte gotong royong bersih-bersih sawang; kasi mop cket, al-maklumlah nk rya..rasa cam nak cat-cat dinding blog aku nieh [hehe..kalau aku rajin la]..
kawan-kawan; macam-macam da mende yang terjadi kat aku sepanjang ketidaonline ak..

1st: Mula mula ada rombongan meminang datang rumah, orang mne entah; mereng!
2nd: aku punya laptop hilang.aaarrhhhggg..grrr~
3rd: aku kne laggar dengan moto sampai patah-patah tulang..adddooii~
4rd: paling dahsyat............

MySpace

MySpace
Okay bohong semua tu..huuuhu~ coe :P MySpace

sebenarnya; aku xada masa nak hupdate..memandangkan jadual aku sgt3 pack!
[pack la cgt].tiap2 minngu shoping tok rye..~
MySpace


lastly; tengs coz sudi bace blog ak..salam raya.maapzahir batin~ 0-0



arasewel

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain