update di libaray;)

wee~ sy sudah mau update ini blog.
waaa; rase rindu ketatketat nk update; 
xtaw nk ngarot ckp pe coz da lme x update.huk3
hurmmm, bukan ta mao 'blogwalking'
cuma; my broadband suda kne curi  culik gn ma bro!

huhu;
saudarasaudari sekalian..

bebenarnya; this month bulan adalah bulan y paling mengembirakan menyedihkan

1) aku da kecewa dgn 'dy' n decide nk berdiam

2) kami beraya sekeluarga jew.coz saudara y lain x balek kg.( nk tggu klhiran cucu d rumah,so x balek kg)

3) aku dapat uit rya skit cgt(RM100) (sebenarnya x smpy pown sratus)

4) kueh rya umah aku da abes..so ary raya orang sebuk beraya, aku sebuk di dapor buat kueh ( ny sbb ma ak jual sume kueh kt owg :(( )

and dan yang paling menyedihkan;
aku da gaduh gn abg aku di sebabkn aku x suke dengan bakal tunang dy.

si M adlah kawan baek aku waktu aku kecik, so aku memang da mati-mati kenal la si M nieyh. si M cukup sifat untuk di jadikan isteri,, cuma aku takot ada mslh suatu hari kelak.

alkisah-----> rumah kitowang memang dekat, so masalah  di situ adlah abg aku myb akan terpakse berat sebelah.nak pergi umah ma sndri, nnt ma sana ckp apa..haihhh, owg2 tua sng trasa cket. lau dy x balek umah, n ada mulut2 tny " anak x dtg ke rumah, nmpk dy kat uma mertua td".hmm.ini kes yang paling twok.sebenarnya, susa nk jg hati owg..
p/s: jgn lah lukakan hati ma ayh.terutamanya emak,,susah nnt

nak ikutkan byk lagi faktor yang aku x suke, bukan x suke orang nya, tapi faktor2 lain.

akhir kata;  
setiap jodoh pertemuan di tanganNYA..mesti ada hikmah di sebalik semua itu.~

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain