OMG! aku dah bertunang?


yang ke pertama kalinya,
aku nak mengaku yang aku memang lama tak mencacatkan mencantikkan blog, 
dengan update-update terbaru.
rasa sunyi sangat blog ini.

okay. habes!
sekarang mau update.
ini ceritanya,


ada faham? 
hm, mesti korang kurang faham kan. macam aku -___-

ceritanya,
ada sumber mengatakan yang kalau kita dan pasangan kita
 bersetuju untuk berkahwin
(macam dok rancang ank berapa, rumah bape bijik.etc...)
ianya dikira bertunang,
Allahu A'lam

sebenar nya ada sambungan lagi.
nak lebih faham boleh tengok video ini. :)



sebenarnya aku pown kurang faham.
dan faham setelah tengok video ini.
amat terkejott sangat dan ini merupakan info tambahan (sebab selama ini tak pernah tahu)

so, adakah aku sudah bertunang??
HAHA.
*rahsia* (entahlah)

TERIMA KASIH kepada sesiapa berkenaan yang menyebarkan informasi ini.
sebab rasa-rasa ramai yang tak tahu dan gak terkejot..

persoalan:

adakah anda sudah bertunang?

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain