Harapan Ramadhan


 Haha. Yes! i'm fat :'(
Totally.


Okay, cuba bayangkan dalam masa seminggu berat badan aku boleh bertambah smapi 4 kilo. Memang aku decide untuk naikkan berat badan pada masa itu. Then, sekarang rasa macam dah berat semacam. Nak buat kerja je mesti rasa berat. lebih kurang macam malas. haha. bukan aku yang malas okay. berat badan yang meningkat menyebabkan aku jadi begitu. :) ( alasan). Dan untuk itu, aku dah plan siap-siap mau kasi kurus balik. Dalam masa sebulan berangan ingin ke berat asal, akhirnya, tidak kesampaian. so, maintain kan lah berat badan ini.








Yeah. kira rezeki aku jugak lah. Bulan Ramadhan tak lama lagi bakal menjelang tiba. Lagi 6 hari.! Di kesempatan ini, harapan Ramadhan Al-mubarak pada tahun ini untuk menurunkan kembali berat badan. uhuu. Tapi, tak lupa naikkan balek amalan sunat dan kebaikan. 


Harap Ramdhan tahun ini aku puasa 30 hari tanpa henti 

kawan-kawan,
6 hari lagi.

2 comments:

::FAIZ:: said...

hahahahaha nak kurus rupanya

arasewel said...

haha. 2la. dah terlebih dah :P

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain