lelaki ego yang caring.






lelaki EGO yang caring.
sangat-sangat sweet, macho, cool,
Dan digilai !!

Adakah lelaki seperti ini benar-benar wujud? atau hanya rekaan yang hanya diwujudkan dalam cerita korea. Lelaki jenis ini memang menjadi kegilaan. Tak heran lah ramai awek Korea termasuk juga awek Melayu tergila-gilakan lelaki ini, tak terkecuali aku. okay. Aku dah lama tak tergilakan pelakon lelaki Korea. Dan setelah aku tengok cerita Personal Taste, cintaku pada lelaki ego yang caring semakin bertambah. Sangat-sangat! Kenapa lelaki Melayu tak ada yang macam ini eh? Atau aku je yang tak Terperasan dengan kemunculan mereka-mereka ini. Susa nak cari lelaki ego. =.='


Aku baru tengok sampai episod 6. Ini dia.; Aku sempat download, trim, cut, dan upload. Rajinkan! So, korang kne tengok.

Ini dia Scene pertama yang sweet;




dan, ini scene ke dua yang sweet jugak! ;)




Sekian. ini saja nak bagitau. Nak sambung tengok episod akan datang.

notakaki/ps:

" If you love two people at the same time, Choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second." - Johnny Depp.
tak ada kaitan XD

4 comments:

Alin said...

slm, 1st time singgah blog awk. sy tgk cerita masa tahun lps. tak beli dvd pun just tg k dekat sini je --> http://www.mysoju.com/korean-drama/personal-preference/

tunggu tv lambat habis dan dekat 8tv tu ckp cina, link sy bgi tu ckp korea. hrp enjoy tgk sampai habis. hv a nice day and happy blogging :)

::FAIZ:: said...

:) No Komen

arasewel said...

@alin; tq cyg! nak donlod banyak-banyak

arasewel said...

@Faiz Farish; :)

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain