aku bahagia kau takde.

aku memang sangat bahagia walaupun kau takda.
kau dulu memang adalah hidup aku.
siang malam aku nak dengan kau je.
lau tak, aku mesti rasa KOSONG.
kau begitu bermakna bagi aku.
tapi; itu semua dulu.
SEKARANG, aku bahagia tanpa kau.



sebenarnya, dah dua kali aku buang kau dari hidup kau.
aku rasa kau tak penting mana pown.
dan sebenarnya;
aku dah BOSAN sangat sangat dengan kau.!



korang rasa wajar tak aku buang ko kali ke dua?
aku ingin sangat jauh dari kau.
selamat tinggal~




aku bosan dengan kau FB.
aku muak dengan kau FB.
byebyebye.
aku buang kau hidup hidup.

http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=7681086355856144926&postID=3845684853614021929
sowieee sangat sebab sekarang aku jarang on9 dan blogwalking.
aku sekarang nga praktikal. shift pon x ikot masa. pergi pagi balek malam.
sengguh penat.!
so; untuk masa sebulan ini aku kurang berblogwalking.

aku betulbetul sayang blog aku! 

rinduuu nak berblogwalking semula.
aku tak sabar nak habes praktikal
hai semua! bai bai semua!

:)

3 comments:

Roxy zai said...

hikhikhik..aku xpernah bosan dgn fb..byk games woo^_^

arasewel said...

oloh, owg x reti lorh men game kat situ.
besh kew? lau tenet lembab dgn game2 skli 'lem' huhuhu

etuza said...

tindakan yg wajar kurangkan kelalaian kita selaku umat Islam..tahniah ya..

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain