undi mari mengundi


Assalamualaikum semua,
nampak tak apa yang aku nampak?
aku tersenarai dalam blog baru (2010) pilihan.


teheee.
oke! dengar sini orang kampung.
siapa yang suka blogg ini? angkat tangan.!
haa, kamuu,kamu, kamu yang angkat tangan tuh,dan YOU! 
ramai-ramai lah mengundi ara untuk blog pilihan ini.
jom bantu saya. hehe

undian akan bermula pada:
Jam 7 pagi 13 disember (isnin) - jam 7 pagi 17 disember (jumaat)

cara undian:
Undian peringkat pertama - semua kumpulan akan dibuka serentak untuk undian peringkat ini. 5 blog  bagi setiap kumpulan yang mendapat undian tertinggi akan layak ke undian peringkat kedua.
  • Senarai undian nanti akan dikeluarkan dalam bentuk nombor blog anda seperti dalam senarai, bukannya nama blog  anda..

  • update :  gadjet poll akan digunakan, anda hanya undi nombor blog pilihan anda.. tidak perlu tulis nombor blog pilihan di ruangan komen nanti.



  • dan,
    untuk mengundi.
    sila ingat no ini, 326.
    ye 326. ingat 326. sila undi 326.huhu.

    326

    P/s: kepada yang sudi membantu si budak kecik ini TERIMA KASIH banyakbanyak.
    nanti kalau jumpa mana-mana boleh tuntut air skyjuice spesel punya.!

    :)

    selamat mengundi. undi jugak geng blogger lain yang turut join.

    untuk senarai peserta klik sini.

    3 comments:

    [ m I e h A ] said...

    awak..tahniah erk sbb tercalon lam BBPM tu..no mieha 362.. hampir sama kan no kita.. hehe.. btw, gud luck taw.. sy dah follow awk.. jom ke blog mieha pulak ^__^

    arasewel said...

    hehe, tahniah tok awak jugak!
    yup2.hampr sama! jom undi mengundi.:)

    Ain Zulaikha said...

    good luck :)

    Related Posts with Thumbnails
    COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain