kenangan 11:11

hai. penah tengak tak citer yoo hee the witch ( yoo hee si ahli sihir)
citer nie memang dah lama,
kalau tak salah waktu 2007 cam tuh aku tengak.

kenangan 11:11




kalau nak tahu, cerita nie bagi impak yang besar bagi aku dulu.
aku amat percaya pada apa yang si moo-ryong tuh cakap.
ahahaha

dongeng.

then; aku suh si polan nieh engat aku bila dia tengak jam 11:11
si polan yang taat setia nieh pown ingat.
kira u ingat i, i engat u.
haha

iPod Photography

habis.kenangan dahulu... 
si polan tuh pown ntah ke mana sekarang. hidup atau tidak hanya DIA yang tahu.

then, sekarang aku masih teringat-ingat kenangan dulu. kira aku still menantikan 11:11.
tapi, dengan si polan lain.
bai. bai.

7 comments:

nazrul ashraff said...

haha..sp la polan bertuah 2 yep..

pingu_kecik said...

haha..
dan dan..
sapa si polan tu weh?..

nex time kalu 12:12 ko kena engat kat aku tau!
wajib!!
hahaha..

miSz sUhAiDa said...

ceh3..mesti si polan y ko dok gayut kt tangge malam2 kt mtrix dlo an..hahhaa..!!!

arasewel said...

nazrul ashraff; hehe. bertuah la sangat.. tak bertuah pown.

arasewel said...

pingu_kecik; si polan nie ko xknl kot. hehe. ag pown si polan nieh da x wujud.

okay! engat-engat. 12:12. :)

arasewel said...

miSz sUhAiDa; sueee! aik? mana ada aku gayut2 kat tangga nieh. kabar angin mna ko dpr nie. huhu. aku kat matrik jadi dak baik. tak main sume tuh.

ezhan_artwork said...

ezhan suka gila kot citer witgh yoo hee ni. best gila ahh. tmbah2 lagi han ga in yg cub tu berlakon. hahah

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain