lamaran. Oh! tidak =.=

okay.
aku dilamar.

pagi tuh aku bangon lewat sangat. huh! macam tak bese bangon lewat. ehehe.
tapi ini lewat yang betul lewat. dalam pukul 11 macam tuh la.
aku terkejot sebab ad 2 orang pompan tengok aku. dan ada mak aku sebelah aku
hah! pe kes nieh.
macam pernah tengok mak cik nieh. [pandang slekk kat aku.]
haha. memang ptot la. sebab da timbul matahari baru aku bangon.
aku bukan apa. penat ber blog-ing and berfacebooking~ [lupekan]
aku rasa cemas sangat, kenapa mak dia ada kat umah aku?? dia buat ap? kantoi la aku bangon lambat! arrrhhhg. reject jadi menantu.
mak dia pandang slekk gila larh. siap perli-perli aku.

aku pergi mandi. tapi aku tak mandi. aku dok mengintai diorang. mak aku dengan mak dia.

blablabla. 

mak dia kira survey la. nak tengok aku macam mane. HAHA.! aku da tahu jawapan dia. komfom reject. byebye mak cik dan adikk...

lastly aku nampak dia dengan ayah dia dalam kete. tapi nampak dari belakang je.opcoz la. duduk dalam kete mesti la tak nampak. then, aku salam mak dia. n mak dia siap cakap pulak lepas ni nak pergi rumah gurl seorang lagi. kat dong, raub. HAH! sejak biler dia ada kawan kat raub?
semakin pelik.
....................................................................................................................

lepas tuh, baru aku sedar. 
aku baru bangon tido!
mana mak cik, mana adik dia.
MIMIPI. +.+

apa petanda ini semua. kenapa aku mimpi dia. PELIK.
setiap jam aku pikir. sampai 8 jam pikir. aku text dia

ME: U, nape tetibe i mimipi u mlm td. HUH! pelik
DIA: mimpi pa?
ME: haha.lwak la.mimpi ma u gn adek u dtg uma i.blablabala( i cite sebijik cam    kat ats) 
DIA: hehe. u ni kena angau ni.
ME: (haha. tak kan i angau kat u!)

lepas text u baru aku rasa u bukan orang nya* sebab i tak nampak muka boy tuh.
i just rasa itu u.
yang penting boy itu sungguh kaya.
sebab kereta dia besarrr.
mak aku siap cakap " kaya budak tuh"
aku cakap,"beselah lah mak. orang kaya berlagak" (erk, baru aku pasan jawapan aku tak logik)


MIMPI itu buat aku insaf untuk tidak bangon lambat lagi.
dan aku sedang tunggu lelaki itu! ehehe
kenapa aku tak nampak muka lelaku itu,
kalau aku nampak lelaki tuh, aku da boleh wat sketch.
dan sebarkan dalam blog untuk semua orang cari lelaki itu.
choww.

baru aku rasa tak logik sangat mimpi aku.
xpatot aku publish =.= 
tapi nak buat macam mner. penat aku taipp kot.



1 comment:

pingu_kecik said...

wah wah..
saspen saspen!!
engat betol daa tdi..
cuak mak nyah oii..
hahaha..

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain