masuk paper.

Huiisshh, terkejot. bangon-bangon pagi bukak FB twos kuar kat wall cm tuh.
pe lagi, bukak blog ini;
dan komen di FB. yeay! dia memang tidak sombong dan baik :)
 
dengan rasa terkejut plus waa HOTT terus mengomen "congret"
 blog ini :
sgt bagos untuk sape-sape yang ingin belajar tentang photoshop (senang dan ringkas) dan hendak snap picture-picture yang cantek!

dia ( shafiq ezhan) :
sangat-sangat baik orang nyew coz sanggup jawab soalan aku yang ntah pape (soklan bodo). aku harap dia paham soklan aku yang agak ntah pape-pape. al maklum la, aku budak baru belajar.
Tenkiu sangat  
*blog itu memang berpontensi untuk meletupp kerana kekreatifan tuan punya blog. memang sangat berbakat.

 ini serba sedikit tentang berita hott.!  ezhan dan dengan 2 orang lagi blogger hebat RidzuanRichie dan ShamHardy

front cover XY


picture-picture ini di ambil dari tuan punya blog.
 
"Tapi mimpi tu berubah jadi kenyataan pada sebulan lebih yang lepas (kalau tak silap la) bila aku dapat message kat shoutbox yang kata "Saya dari berita harian nak interview blog ni untuk ruangan XY" lebih kurang macam tu la. Mulanya aku macam tak berapa nak yakin sangat. Betul ke ni? Tapi lepas tu aku dapat pulak message kat facebook tentang perkara yang sama, siap ada no. phone lagi. Agak teragak2 jugak nak calling tu. Tapi last2 aku call jugak. Memang betul pon berita harian nak interview. Aku pon tanpa was2 dan dengan penuh confident terima tawaran ni."
 *copy and paste*

 P/s: memang patot pown dia ditemuramah oleh wartawan, memang berbakat dan berpontensi walaupon dia masih muda, 20 tahun ( sebaya, HUH. aku pon tak tahu pape).
huh. dari shoutbox pown boleh. so, kalo lepas ney anda-anda dapat tawaran-tawaran masok paper atau tv;ia mungkin adalah benar :)
  
JOM review cerita ini lagi di sini tekan
teruslah menyokong ezhan-network.:)

6 comments:

Fairuz Zainal said...

tak paham. sape yang masuk paper? kah kah kahh

arasewel said...

haha. sje wt tjok hangat.
shafiq ezhan yg msok.
dy mmg baik. so, wt komersial sket :)

suerafe said...

blog ezhan mmg best .
suka ikut tutorial photoshop dy .
best !

arasewel said...

yupp..
dy memang x lokek ilmu:)
sudi menolong~

pingu_kecik said...

haha..
kate2 ku telah di copy paste kan di sini..!
terase pemes seketika!^^

arasewel said...

HAHA. ko memang pemes!

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain