terkorban

kali pertamanya;
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

keduanya;
aku tak kesah orang cakap aku dah terlambat. janji aku ad update. uhuuhu.
aku sejak-sejak ini penuh dengan kesibukkan. study,kelas,stdy,kelas.

bersempena hari raya haji, aku telah dianugerahkan cuti! oleh kolej aku yang begitu kedekut cuti. aku dapat 1 hari cuti -.-

B A L I K  K A M P U N G.

Lokasi: kg relong, Kuala lipis, Pahang. 


lembu yang chumill..

 lapah melapah

 mereka bahagia.
 mereka bahagia II

 sekian~
sebenarnya tak tahu nak cakap pe.
otak kosong
takot exam yang tak lame lg. 
janji aku update.

3 comments:

ANISRAHIM said...

lembu awk tengok sy la...hahaha

Asfan Ash said...

hohoho muke ganaih pakcik tu

arasewel said...

@photoGraphic; anda mangsa seterusnya.:p

@arc; huhuuhu.muka dapat sembelih lembu

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain