pak cik harun

HARUNnNnnn.
. HAHA. ape pasal aku menjerit nama orang pagi-pagi ni?
dia ke pakwe aku?dy ex-bf aku ke?
HAHA!

PAK cik, pak cik, 
 haaa, sekarang mao citerr hangat siket.
tentang ini pak cik.
memang gila fb la!

sejer nk share. buat pendoman orang ramai. insaflah!

*klik utk besarkan

myb kisah pakcik harun ini sudah meletopp-letop lame da.
ahaha. aku je kot yang bru tahu.
just for share. dan pada sesiapa yang ada 'frens' dengan pakcik ini aku offerkan korang block la dari jadi frens. fb suda ada macam-macam ragam manusia!
macam ini pon ad. mintak dijauhkan la~ 
kepada sesiapa yang suke update status; tak payah lah sampai cam ni skli keyh.

ini bukan rekaan. untuk lebih mendalam,
boleh la klik search nama harun ismeth
komfom ad.
aku cari ad je
sekian~ 

6 comments:

Khumaera Ismail said...

OMG~!! pakcik nie twos terang gile~!! memg bodo ar..kalo ckp kawen laen, leh jgk trime..nie dok bzina ngan pompuan laen?? astaghfirullah..

arasewel said...

khumaera;grrr.
huh,mmg direct to the point.
memang bodo! haiisshh, da tua2 ptot nyew insaf.

hiro said...

yu curang!

arasewel said...

yu yang curang!

pingu_kecik said...

hahaha..
berani ko add die ara?..
aku cari gak..
jumpe..tp, takot ahh..hua3..

hanieycahaya said...

pkcik nih miang giler...euwww!!

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain