terima kasih, kamu,kamu

TERIMA KASIH 
aku dapat award lagi.eyhhh.

 dari MRS.Lipas. intresting? huhu. harap-harap blog ini akan mendapat sambutan suatu hari kelak.:)
yeah.simple itu beautiful.tengs!
sekarang masa untuk soal selidik.
 MR.LIPAS.

blog cik lipas di mataku..
aku suka kisah hidupnya. aku sentiasa follow cerita cinta kau dahulu.[dari blog yana] *kantoi. korang memang besh.


nama belog.dan kenapa letak nama itu
 
aku bukak fb sesorang yang orang itu aku tak kenal pun. dan aku nampak ayat ini.
*mimishu= me miss you. 


URL blog dan dari mana datangye.
same macam atas


perasaan bile tgk blog orang chantek dan ak punya tak chantek
 
sangat perasan. tapi aku tahu buat apa nak tengok cantik atau tidak. isi itu penting~
aku akan cuba naikkan blog aku. cerita-cerita yang sangat menarik!


bila blog ini wujud
 
ehm. aku dan blog da bersama 5 bulan 3 minggu dan 3 hari. so, tambah tolak lebih kurang....ahhh kira la sendiri.!

sape orang pertama yang folow belog ini


  aku tak tahu. tapi orang itu buat yang google punya. tak ada blog. aku suka nama dia:)
 

ada lagi.
 CIk SARAH. 
1. thank to the person who gave you the award and link the person  
cik sarah, saya berterima kasih dan mintak maaf sebab terlewat untuk post award ini.selalu bz
S to the O to the R to the R to the Y
i hope u can accept.
dan aku da pon post! yeaahhh

2. spread the words to 15 bloggers who you like and think their blogs are awesome
 
kau...kamu.dan awak. hah apa lagi kau lah. okay da cukup 15.:)

3. tell 7 things about yourself
 
suka kucing yang cumil. 

 aku ada banyak pantang larang dalam bab makan coz aku seorang yang allergik.  

 aku suka orang (lelaki) yang jahat dan tak setia. huh [ini hanya semasa kapel nope kawen] 

 tidaklah terlalu tinggi.:p 

 tangan aku akan panas bila aku pegang benda aku allergik.(tangan aku pon ada allergik)

biler orang cerita sedih atau aku cerita sedih, aku suka menangis dalam masa 5 minit. 
chakk! aku hepyy balek.  

suka tempat yang tinggi. aku rasa nyawa aku melayang..~ saat itu sangat indah.

i'm done. !

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain