Tiket aku kepada nuffnang di reply

Engat tak isu ini?

Apa dosa aku, Nuffnang?

Aku ada hantar tiket untuk mengadu la masalah aku itu. Mula-mula aku memang da give up dengan nuffnang ini. Mana takya, setahun langsung takda pape :'( Siap buat akaun lain. Last-last aku pikir bek bia je kan la. Bukan jadi beban kat aku pon. Bukan rezeki aku dalam bidang blogging ini. 

Dan, berhari jugak aku tunggu, takada langsung khabar berita dari tiket aku bagi. Putus asa tapi tetap tunggu ;p


Tadi, Nuffnang dah reply dengan panjang lebarnya dan aku hanya faham perenggan yang pertama. maybe diorang copypaste je kot. Akhirnya, Nuffnang aku da elok kembali macam biasa. Bialah ia kekal elok selama blog aku masih wujud. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit kann.



:)

No comments:

Related Posts with Thumbnails
COPYRIGHT © 2012 HAK MILIK TERPELIHARA Maysaraa Hussain